Alokácia a relokácia nákladov pre maximálny zisk

Efektívne riadenie nákladov: Od alokácie po realokáciu pre zvýšenie ziskovosti

 

Chcete získať kontrolu nad svojimi nákladmi a zvýšiť ziskovosť Vašej firmy? Viete, aké metódy alokácie nákladov sú pre vás najvhodnejšie? Poznáte metódu prerozdelenia nákladov podľa aktivít? Aké výhody a nevýhody jednotlivé metódy prinášajú? Ako presne priradiť náklady ku konkrétnym zdrojom, aby ste odhalili, ktoré produkty sú najziskovejšie? Napríklad, ako efektívne priradiť náklady na marketingové kampane k získaným zákazníkom? Viete, ako identifikovať oblasti úspor, presunutím nákladov z neefektívnych projektov na tie, ktoré prinášajú vyšší zisk? Ako môžete znížiť náklady pri optimalizácii dodávateľských reťazcov? Prihláste na naše školenie a zmeňte spôsob, akým riadite náklady, dostaňte ich pod kontrolu a podporte rast vašej firmy.

Termín konania: 14. 11. 2024, 9:00–12:00

179  bez DPH

Katalógové číslo: ALRS 111SK-CBO24-000245 /-/ C_TR-PUB_SGL Kategórie: , Značka:

Cieľ webinára:

Cieľom webinára je ukázať, ako získať kontrolu nad svojimi nákladmi a zvýšiť ziskovosť vašej firmy? Náš webinár vám poskytne praktické nástroje a stratégie pre efektívnu alokáciu nákladov. Naučíte sa, ako presne priradiť náklady ku konkrétnym zdrojom a ako optimalizovať rozpočty. Vďaka tomu budete schopní identifikovať oblasti, kde môžete ušetriť a zvýšiť efektivitu vášho podnikania.

Komu je webinár určený:

Webinár je určený finančným riaditeľom a kontrolórom, manažérom projektov a oddelení, účtovníkom a analytikom, každému, kto sa zaujíma o efektívne riadenie nákladov.

Ďalšie informácie:

Ako účastník online seminára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane.

Program 9:00–12:00

1. ALOKÁCIA NÁKLADOV
Definícia a význam alokácie nákladov
Metódy alokácie nákladov
Výhody a nevýhody jednotlivých metód
Príklady použitia alokácie nákladov v praxi

2. REALOKÁCIA NÁKLADOV
Dôvody pre realokáciu nákladov
Postup pri realokácii nákladov
Vplyvy realokácie na finančné výkazy
Interné kontroly pri realokácii nákladov

3. PRAKTICKÉ UKÁŽKY
Prípadové štúdie z praxe
Simulácia alokácie a realokácie nákladov v rôznych scenároch
Diskusia a zodpovedanie otázok účastníkov

Lektor

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Pavlína Vančurová pôsobí v spoločnosti “PADIA, s.r.o.– svět podnikových financí” ako finančná riaditeľka, lektorka ekonomických tém a konzultantka finančného riadenia firiem. Venuje sa poradenstvu v oblasti porozumenia vypovedacej schopnosti účtovných výkazov, finančných analýz, nástrojov riadenia hodnoty a výkonnosti firmy, kalkulácií a rozpočtov, financovania a rozvoja firmy a vyhodnocovania efektívnosti investícií.

Čo to je webinár?

Webinár je interaktivní online seminár, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC, pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché – informácie, ako sa pripojiť, nájdete po objednaní v záložke Moje kurzy.

Na sledovanie webinára si nájdite pokojné a tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor (alebo notebook), sluchadlá, alebo reproduktory, internetové pripojenie, webový prehliadač a nainštalovaný Adobe Flash Player vo verzii 11.2 alebo vyšší.