Často kladené otázky

Za ako dlho od objednania budem mať kurz k dispozícii?

Akonáhle dokončíte objednávku, otvorí sa vám daný e-learning, alebo videokurz v záložke Moje Kurzy. Webináre prebiehajú naživo, v uvedenom termíne konania.

Kedy dostanem faktúru?

V prípade webináru, ktoré sa konajú v konkrétny deň a čas, dostanete faktúru e-mailom cca 7 dní pred konaním. V prípade e-learningu a videokurzu dostanete faktúru do cca 1 týždňa po objednaní.

Ako dlho budem mať zakúpený kurz k dispozícii?

E-learning a videokurz vám bude dostupný 3 mesiace od jeho objednania. V cene webinára je zároveň nahrávka, ktorá vám bude dostupná taktiež 3 mesiace. Všetky kurzy si môžete pozrieť aj opakovane.

Koľkokrát si môžem daný kurz pustiť?

Koľkokrát to za dobu 3 mesiacov, kedy vám bude kurz prístupný, stihnete. 🙂

Aké technické vybavenie potrebujem?

Pre e-learning vám stačí bežný PC/notebook/tablet/mobil a pripojenie k internetu. V prípade webinára a videokurzu potrebujete ešte slúchadlá, či reproduktory a predovšetkým program Adobe connect. Ten si jednoducho stiahnete na:

Pre Windows: http://www.adobe.com/go/Connectsetup
Pre Mac (Apple): http://www.adobe.com/go/ConnectSetupMac

Čo je to e-learning?

E-Learning budete absolvovať v pohodlí domova či kancelárie bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania.. Záleží len na vás, kedy si danú lekciu preštudujete.

V každej lekcii je rada interaktivných prvkov, vďaka ktorým si hravou a zábavnou formou ihneď overíte, ako ste všetkému porozumeli – kvízy, testy, dialógové karty, prezentácie a iné.

Prakticky štruktúrovaný, multimediálni obsah – graficky zvýraznené úlohy, praktické doporučenia, dôležité rady…

Prehľadná a funkčná navigácia, ktorá je u jednotlivých lekcii vždy po ruke.

Kompletný obsah aj všetky súvisiace informácie na jednej webovej stránke – nemusíte nič sťahovať ani inštalovať.

Bezplatný odpovedný servis formou jednoduchého kontaktného formulára – písomnú odpoveď od odborníka získate e-mailom najneskôr do jedného týždňa.

E-Learning vám bude dostupný po dobu 3 mesiacov.

Čo je to webinár?

Webinár je interaktívny online seminár, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC, pohodlne vo vašej kancelárii, bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché – informácie, ako sa pripojiť, nájdete po objednaní v záložke Moje kurzy.

K sledovaniu webinára si nájdite pokojné a tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícií potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá, alebo reproduktory, internetové pripojenie, webový prehliadač a nainštalovaný Adobe Flash Player vo verzii 11.2, alebo vyšší.

Čo je to videokurz?

Videokurz je záznam webinára, ktorý môžete sledovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek. Okrem výkladu danej problematiky nájdete vo videokurze tiež odpovede na najčastejšie otázky z praxe. Videokurz vám bude dostupný po dobu 3 mesiacov.

Čo robiť v prípade technických problémov v priebehu webinára?

Na pripojenie k webináru budete potrebovať funkčný počítač, monitor (alebo notebook), sluchádlá, alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256kbps (512kbps doporučené).

Ďalej doporučujeme nainštalovať aplikáciu Adobe Connect:

Pre Windows: http://www.adobe.com/go/Connectsetup
Pre Mac (Apple): http://www.adobe.com/go/ConnectSetupMac

Po inštalácii sa po rozkliknutí odkazu s webinárnou miestnosťou otvorí webinár priamo v tejto aplikácii.

Pokiaľ by se webinár neotvoril sám, tak je potrebné aplikáciu spustiť a prekopírovať odkaz na webinárnu miestnoť.



Alternatívne môžete použiť prehliadač s Adobe Flash Player vo verzii 11.9, alebo vyššej, ktorý s veľkou pravdepodobnosťou máte na svojo PC nainštalovaný. Pokiaľ si nie ste istý, alebo Adobe Flash Player nemáte, stiahnete si ho zdarma tu:
https://get.adobe.com/cz/flashplayer/

Po prihlásení do webinárnej aplikácie Adobe Connect budete pravdepodobne upozornený na inštaláciu novej verzie pluginu Adobe Connect 9.4, prosíme o potvrdenie inštalácie tohoto doplnku.

Overenie obrazovej a zvukovej kvality príjmu:

Obrazový a zvukový príjem si môžete ešte pred zahájením webinára overiť napríklad tak, že si pustíte video na http://www.youtube.com/.

Zvuk je možné nastaviť (stíšiť, či zosilniť) priamo v okne videa, alebo na dolnej lište vášho počítača, či na slúchadlách.

Najčastejšie technické problémy po zahájení webinára:

Problém: Vo virtuálnej miestnosti mi nejde zvuk. Vidím, že lektor už rozpráva.
Riešenie: Nastavte si v menu Meeting – Audio setup wizard zvukovú kartu. Je možné, že máte v počítači viac zvukových kariet, a je potrebné si nastaviť tú správnu.

Problém: Zvuk náhle vypadol. Obraz sa rozmazal.
Riešenie : Zatvore a znovu otvorte okno s prezentáciou. Prihlásený budete automaticky.

Problém: Zvuk sa trhá a preskakuje, počujem ozvenu.
Riešenie : Na vine bude zrejmě slabé internetové pripojenie k serveru. Skúste vypnúť všetky ostatné aplikácie využívajúce internet, napríklad Skype, internetové rádia, aplikácie pre sťahovanie dát. Pokiaľ máte zdieľané internetové pripojenie s inými užívateľmi, čo je vo firmách bežné, požiadajte kolegov o to isté.

Problém: Skúsil som všetky doporučenia a problémy stále pretrvávajú.
Riešenie : Pusťte si webinár na inom počítači.

Problém: Technická kvalita webinára sa nezlepšila ani na inom počítači.
Riešenie : Obráťte sa pomocou chatu na technického poradcu webinára, alebo kontaktujte náš zákaznícky servis. Pomôžeme vám problém vyriešiť.