Cieľ videokurzu
I. časť: Ako zlepšiť výkonnosť skladovej logistiky
Stúpajúce nároky na logistiku si vyžadujú aj zmeny štandardov riadenia zásobovania a skladu v odvetviach distribúcie, retailu, e-commerce, ale aj výrobnej logistiky. Aj preto sa podniky museli začať zameriavať na zlepšovanie výkonnosti skladov, distribučných centier a zásobovacích procesov bez prílišného navyšovania investičných rozpočtov a prevádzkových nákladov.
Aj preto sa podniky museli začať zameriavať na zlepšovanie výkonnosti skladov, distribučných centier a zásobovacích procesov bez prílišného navyšovania investičných rozpočtov a prevádzkových nákladov. Okrem investícii do rozsiahlych projektov digitalizácie a automatizácie, ktoré majú zabezpečiť zvýšenie výkonnosti existujú aj čiastkové riešenia zlepšenia riadenia skladu. Existuje niekoľko dostupných možností ako optimalizovať prevádzkové náklady skladu, a pritom zároveň prispieť k zlepšeniu výkonnosti zásobovacích procesov.
Videokurz sa bude zameriavať predovšetkým na nasledovné oblasti:
- Viditeľnosť zásob
- Optimalizácia skladovania
- Strategická dostupnosť skladových zásob
- Zoštíhlenie skladových procesov
- Operatívne riadenie práce
- Inteligentná automatizácia
II. časť: Postpandemická akcelerácia globálnych trendov v skladovej logistike
Cesty, ktorými sa výrobné, logistické a retailové spoločnosti musia vydať, aby obstáli v konkurenčnom boji do veľkej miery určuje správanie zákazníka a jeho preferencie. Dôležitý je aj výber technológií, ktorými je možné dosiahnuť vyššiu produktivitu, presnosť a byť schopný dáta nielen zbierať, ale aj vyhodnocovať a tak robiť kvalifikované rozhodnutia.
Digitalizácia podniku a dodávateľského reťazca stojí na prahu tejto cesty. Rovnako tak aj zariadenia a pracovníci v prvej línii, ktorých vstupy a činnosti určujú ďalšie systémové procesy. Aké sú najnovšie trendy v tejto oblasti a na akých technológiách v súčasnosti stavajú najúspešnejší globálny hráči vo výrobe a logistike sa dozviete vo webinári.
Počas diskusie budete mať možnosť konzultácie konkrétnych otázok z vašej praxe.
Komu je webinár určený:
Webinár je určený pre stredný a vyšší manažment v logistike alebo výrobnom podniku, vedúcich zamestnancov v logistike, zásobovaní, distribúcii, retaili a e-commerce projektových manažérov, CEO.
Ďalšie informácie:
Ako účastník webinára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene sú zahrnuté podkladové materiály v elektronickej forme a nahrávku, ktorú si môžete opakovane pozrieť po dobu troch mesiacov. Obchodné podmienky sú vám k dispozícii tu.
Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.